Verschillen in het eindklassement van 1980
Kies ander jaar:
Hieronder staan alle renners die in 1980 de Tour hebben uitgereden, waarvan de som van de etappetijden, alle bekende bonificaties en straffen niet overeenkomt met de eindtijd. De overblijvende afwijkingen kunnen meerdere oorzaken hebben; fouten in uitslagen of ontbrekende bonificaties zijn mogelijk, maar de meeste (vooral uit moderne jaren) zullen ontbrekende straffen zijn. Zeker als het een veelvoud van tien seconden is.
Etappe | P | 1A | 1B | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7A | 7B | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Plaatsen | 0 | 6 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Tijd | 0:00 | 0:22 | 0:00 | 0:58 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 3:39 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 | 0:00 |
Fout | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 7 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Rang | Naam | Tijd (opgeteld/gevonden) | Team | Commentaar | ||
---|---|---|---|---|---|---|
26 | E. Schepers | 110:14:36 | 110:14:46 | 0:10 | DAF Trucks | Op 16 klopte het nog, na 17 een verschil van 0:10. |
41 | M. Chagas | 110:26:50 | 110:26:48 | −0:02 | Puch-Sem | Op 4 klopte het nog, na 5 een verschil van −0:02. |
45 | D. Vanoverschelde | 110:30:48 | 110:30:46 | −0:02 | La Redoute-Motobecane | Op 4 klopte het nog, na 5 een verschil van −0:02. |
47 | L. Delcroix | 110:34:58 | 110:35:28 | 0:30 | IJsboerke-Warncke | Op 4 klopte het nog, na 5 een verschil van 0:05. Op 15 klopte het nog, na 16 een verschil van 0:15. Ergens 0:10 kwijtgeraakt. |
52 | J. Borguet | 110:39:41 | 110:41:16 | 1:35 | Splendor | Op 7B klopte het nog, na 8 een verschil van 1:35. |
56 | P. Wellens | 110:42:31 | 110:43:07 | 0:36 | TI-Raleigh | Op 6 klopte het nog, na 7B een verschil van 0:36. |
55 | P. Thevenard | 110:42:41 | 110:43:01 | 0:20 | Boston-Mavic - Amis du Tour | Op 16 klopte het nog, na 17 een verschil van 0:20. |
62 | H. Jakst | 110:43:44 | 110:47:13 | 3:29 | Puch-Sem | Op 13 klopte het nog, na 14 een verschil van −0:01. Op 16 klopte het nog, na 17 een verschil van 3:30. |
59 | J. Bossis | 110:44:29 | 110:44:44 | 0:15 | Peugeot-Esso-Michelin | Op P klopte het nog, na 1B een verschil van 0:15. |
65 | P. Verschuere | 110:49:05 | 110:49:15 | 0:10 | IJsboerke-Warncke | Op 4 klopte het nog, na 5 een verschil van 0:10. |
72 | J. Michaud | 110:58:21 | 111:00:50 | 2:29 | Puch-Sem | Op P klopte het nog, na 1B een verschil van 0:07. Op 1B klopte het nog, na 3 een verschil van −0:58. Op 17 klopte het nog, na 18 een verschil van 3:20. |
74 | J. Chassang | 110:59:48 | 111:03:48 | 4:00 | Renault-Gitane | Op 16 klopte het nog, na 17 een verschil van 4:00. |
75 | F. Brun | 111:04:00 | 111:04:10 | 0:10 | Peugeot-Esso-Michelin | Op 17 klopte het nog, na 18 een verschil van 0:10. |
79 | P. Pevenage | 111:06:18 | 111:09:08 | 2:50 | DAF Trucks | Op 5 klopte het nog, na 6 een verschil van 2:50. |
— | ||||||
H. Arbes | DNF | DNF | — | Renault-Gitane | Op 4 klopte het nog, na 5 een verschil van 0:45. | |
D. Thurau | DNF | DNF | — | Puch-Sem | Op 4 klopte het nog, na 5 een verschil van −0:02. | |
G. Duclos-Lasalle | DNF | DNF | — | Peugeot-Esso-Michelin | Op 13 klopte het nog, na 14 een verschil van 0:20. | |
A. Desaever | DNF | DNF | — | Splendor | Op 6 klopte het nog, na 7B een verschil van −0:39. | |
A. Meslet | DNF | DNF | — | Splendor | Op 6 klopte het nog, na 7B een verschil van 2:24. | |
P. Sherwen | DNF | DNF | — | La Redoute-Motobecane | Op 14 klopte het nog, na 15 een verschil van −1:00. | |
J. Osmont | DNF | DNF | — | Boston-Mavic - Amis du Tour | Op 4 klopte het nog, na 5 een verschil van 1:26. | |
R. Haller | DNF | DNF | — | Teka | Op 5 klopte het nog, na 6 een verschil van −0:07. | |
M. Esparza | DNF | DNF | — | Teka | Op 1B klopte het nog, na 2 een verschil van 0:05. | |
P. Martínez | DNF | DNF | — | Teka | Op 1B klopte het nog, na 2 een verschil van 0:05. |